Vinnare av 10 st valfria pepparkaksformar

Idag är det dags för glöggprovning här hemma så det fixas för fullt här hemma. Men jag tänkte att det är högtid att meddela vinnaren av 10 stycken valfria pepparkaksformar från Formina.
 
För att vinna skulle man gissa närmast på antalet tävlande i denna tävlingen. Det blev totalt 37 stycken som var med och tävlade. Ingen gissade helt rätt men vinnaren gissade på 36 stycken var:
 
 
Amandas Jul
 

Ett stort grattis till dig, för att få din vinst behöver jag din mailadress, skicka den till mig på [email protected]
 
Idag är sista dagen att vara med och tävla om en ljusstake så passa på om ni inte redan är med. 
 

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Men vad kul!! :) Jag mejlar på en gång!

Svar: Grattis. Bra gissat :)
victoriajul.blogg.se

2014-11-15 @ 12:19:20
URL: http://amandasjul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback