Varmchoklad cookies

(null)
Fredag och dรฅ kommer som vanligt ett nytt recept. Varmchoklad cookies รคr det denna veckan. Godaste kakorna jag bakat enligt barnen och jag kan hรฅlla med om att de blev riktigt bra.

150 ๐š๐š›๐šŠ๐š– ๐š›๐šž๐š–๐šœ๐šŸ๐šŠ๐š›๐š–๐š ๐šœ๐š–รถ๐š› 
2 ๐š๐š• ๐š•๐š“๐šž๐šœ๐š ๐š–๐šž๐šœ๐šŒ๐šŸ๐šŠ๐š๐š˜๐šœ๐š˜๐šŒ๐š”๐šŽ๐š› 
2 รค๐š๐š 
1 ๐š๐šœ๐š” ๐šŸ๐šŠ๐š—๐š’๐š•๐š“๐šŽ๐šก๐š๐š›๐šŠ๐š”๐š 
3 ๐š๐š• ๐šŸ๐šŽ๐š๐šŽ๐š–๐š“รถ๐š• 
1 ๐š–๐šœ๐š” ๐š”๐šŠ๐š”๐šŠ๐š˜ 
3 ๐š™๐š”๐š ๐š˜๐š‹๐š˜๐šข ๐š™๐š˜๐š›๐š๐š’๐š˜๐š— 
1 ๐š๐šœ๐š” ๐š‹๐šŠ๐š”๐š™๐šž๐š•๐šŸ๐šŽ๐š› 
2 ๐š๐š• ๐š–๐š’๐š—๐š’๐š–๐šŠ๐š›๐šœ๐š‘๐š–๐šŠ๐š•๐š•๐š˜๐š ๐šœ  
1 ๐š๐š• (75 ๐š๐š›๐šŠ๐š–) ๐™ฒ๐š‘๐š˜๐š”๐š•๐šŠ๐š๐š”๐š—๐šŠ๐š™๐š™๐šŠ๐š›

Vispa smรถr och socker pรถsigt.

Tillsรคtt รคgg och vaniljextrakt.

Blanda alla mjรถl, kakao, oboy portion och bakpulver i en bunke. 

Blanda i mjรถlblandningen i smรถr och รคggblandningen och blanda en slรคt smet. Den blir lite kladdig.

Rรถr ner chokladknappar och marshmallows.

Rulla till bollar och lรคgg pรฅ plรฅt med bakplรฅtspapper. 

Grรคdda i 175 grader i ca 10 minuter. 


(null)



Kommentarer

Lรคmna gรคrna en kommentar sรฅ blir jag jรคtte glad. Jag svarar pรฅ kommentarerna hรคr, du fรฅr ett mail nรคr jag svarat.

Namn:
Kom ihรฅg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback