Ett glädjande besked

För ett tag sedan ansökte jag om ledighet i december, igår beviljade min chef ledigheten så jag kommer att vara ledig hela december utom de två mellandagarna, eftersom många vill vara ledig just de två dagarna tänkte jag att jag skulle jobba då. 

Det är lite av en dröm som går i uppfyllelse, att få vara ledig i december. Nu blir jag inte helt ledig eftersom jag läser en distanskurs men jag hade tänkt göra bort det mesta innan december så jag bara kan fokusera på allt juligt. 

Blir minstingen och jag som kommer att greja på hemma på förmiddagen och sedan hämtar vi hem de stora barnen efter skolan. Vi kommer hinna med en massa bak, pyssel, pynta och greja. Kommer bli supermysigt. 

(null)




Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Det låter helt underbart, det är en dröm för mig också! Föräldraledigheterna var ju så mysiga att vara ledig på i december men tyvärr lär det aldrig hända att jag får annan ledighet.

Svar: Ja det är så mysigt men det är lite kul att jobba i december också. Vi brukar ha gröt lunch tex och lite annat kul. Jag är föräldraledig i år men var inte säker på att jag skulle få det eftersom de bara behöver bevilja tre perioder per år och jag har redan haft det.
victoriajul.blogg.se

Postat av: Sofies julblogg

Wow, låter helt underbart! :D

Svar: Ja jag är så glad att jag fick vara ledig
victoriajul.blogg.se

2018-09-19 @ 18:47:18
URL: http://sofiesjulblogg.blogspot.se
Postat av: Linda

Härligt. Det gäller att passa på. Sen när alla är i skolåldern är det inte lika lätt/roligt att vara helt ledig längre.

Svar: Nej det är ju så, lite tråkigt att mina stora inte kan vara hemma också men de går ju inte allt för länge i skolan i alla fall
victoriajul.blogg.se

2018-09-21 @ 12:24:57
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Mer jul-Lillie

Åh gud va mysigt det låter! Det är bara att njuta! :)

Svar: Ja det kommer bli så mysigt.
victoriajul.blogg.se

2018-09-23 @ 10:31:45
URL: http://merjul.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback