En vecka kvar

Om en vecka är det redan första advent, jag blir lite smått besviken även fast jag längtar. För mig är november den månaden när jag har tid att planera vad som ska bakas/lagas till jul,  se över om det behöver kompletteras med fler julklappar, se julfilmer, fundera på pepparkakshus osv. December är det oftast så mycket och tiden går så fort så jag tycker det nästan känns som om julen är över när det blir första december. 

Missförstå mig inte, jag älskar december månad med allt vad det innebär men för mig kunde november få ha varit nån vecka till. 

(null)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Känner exakt samma! Min man skrattade åt mig när jag sa att jag är stressad över att julen snart är ÖVER :'D

Svar: Skönt att vi är fler som är likadana. Får samma reaktioner när jag berättar för folk runt omkring mig, de säger men julen har ju inte börjat :)
victoriajul.blogg.se

2018-11-26 @ 07:27:20
URL: http://lesthi.blogspot.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback