Julklappar och önskningar


Jag och dottern har tillverkat två julklappar idag, tyvärr kan jag inte visa dom ifall de som ska få dom läser här. 

Kan säga så mycket som att de delvis är gjorda med en Silhouette Cameo, som jag beställt från en tjej som har. Så även i år kommer en Cameo att stå på min önskelista, fast jag har i flera år fått pengar till en blir jag alltid för snål när det gäller mig själv. 


Första veckan på jobbet är nu avklarad, blir alltid lite intensivt så här i början. Sen är det en omställning med fasta tider från tiden jag pluggade distans och la upp mina dagar själv. Men detta kommer bli toppen känner jag


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback