Julgodis: kolor, praliner, tryfflar, fudge & annat himmelskt gott

I oktober släpps Lena Söderströms bok, Julgodis; kolor, praliner, tryfflar, fudge & annat himmelskt gott. 

Boken har både gamla goda recept men även klassiker med en twist samt en del nya recept. Jag tycker att boken har en bra blandning av recept och den innehåller trots sitt namn inte enbart julgodis utan även exempelvis saffranskaka och julparfait. 

Det absolut bästa med boken är alla de fantastiska bilder som finns i den. Att bläddra i boken och titta på de stämningsfulla bilderna gör att längtan till julen blir lite starkare. 
 
 
 
 
Visst är det fina bilder ? 
Boken finns att köpa för ca 154 kr. Den finns även att beställa ur jultidningsförlagets jultidningar. 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback