Fredag

Veckans bästa dag är här, det är även min sista lediga dag och helg innan jag börjar arbeta. Men det ska bli kul att få komma ut och arbeta, har varit hemma i många år pga av studier och barnledighet. 


Även fast jag varit hemma länge har fredagar alltid varit veckans bästa dag. Och jag kan tänka mig att den blir lite ännu bättre nu när jag börjar arbeta. 


Den första frosten och snön är det något speciellt med. Men det tar nog ett tag innan den kommer för just nu har vi mest regn. 


Kommentarer
Postat av: Anette - En fin jul

Fredag är absolut veckans bästa dag, älskar fredagar och det beror nog också på att jag har ett jobb där jag i princip alltid är ledig på helgen :)
Ha en riktigt trevlig helg med jobb och allt!

Svar: Tack. Jag kommer förmodligen vara ledig på helgerna också ( får välja själv tydligen hur vi vill jobba)
victoriajul.blogg.se

2017-09-15 @ 10:24:38
URL: http://enfinjul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback