Söker tips

När det gäller julsaker av alla dess slag brukar jag inte köpa något jag inte vet att jag kommer att använda länge. Detta för att jag tycker att man ska tänka på miljön och inte bara köpa för köpandets skull. Oftast när jag köper något har jag funderat i flera år innan jag väl köper det. 


Men jag älskar att titta runt på nätet och i butiker på fina julsaker. Så nu skulle jag vilja ha tips på några bra onlinebutiker med bra julsortiment. Så vilken/vilka är era favoritbutiker online ?


Kommentarer
Postat av: Anneth

Jag använder Etsy mycket, för att det finns så många annorlunda, konstnärliga (och nördiga) saker där. Gillar man t.ex. en viss film, som Polarexpressen, så kan man vara säker på att det finns mängder av varianter av Christmas bells inspirerade av filmen.

Svar: Jag måste kolla julsaker på etsy, det har jag inte tänkt på tidigare
victoriajul.blogg.se

2017-11-06 @ 16:36:52

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback