Monstervinter

Fick hem ett recensionsex av boken Monstervinter. 

Dottern på 8 år kastade sig över boken direkt, den ingår tydligen i en serie, Familjen Monstersson som dottern läst på skolan. 

Det är en bok som är lättläst och passar barn som lärt sig läsa eller så kan man ju läsa den för de lite yngre barnen. 

Boken handlar om Ebba och Boris som just fått snö och går till pulkabacken och åker kälke. 

(null)

Boken uppskattades av mina två äldre barn 5 och 8 år. Minstingen hade ingen ro att sitta still och lyssna. 

Boken finns på Bokus och kostar 79kr. Den rekommenderade åldern är 6-9 år vilket jag tycker är lämpligt. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback