Tack för denna säsong

Jag hoppas att ni alla haft en bra jul där ni fått umgåtts med nära och kära. 
Själv har jag haft en toppen jul men den hick lite för fort bara. Jag har varit ledig i mellandagarna och jag och barnen har fortsatt med julmys varje dag. Det innebär att gå i pyjamas, se film eller spela lite och bara ta dagen som den kommer. 

Nu ska vi fixa inför nyårsfirandet, menyn är bestämd. Ska bara inhandla några presenter till paketleken som vi bestämt att vi ska köra då. 

Jag vill tacka alla som läst bloggen, och de företag som sponsrat med varor under säsongen. 

(null)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback