Paketkalender

Gör ni paketkalendrar till era barn? Jag bestämde mig för att göra en i år också, men det är inte det lättaste att hitta något vettigt att lägga i dom. 

Man kan ju blanda både upplevelser och småsaker i dem. 

Jag brukar försöka börja i tid, det som barnen kommer få i  år är bland annat pennvässare, snögubbepennor, rubriks kub, dinosaurie ägg, julstrumpor, julkalender dvd, pepparkaksmått. 
Sen kommer de få olika upplevelser, vad det blir har jag inte bestämt än men det kan vara åka till pulkabacken eller badhuset, julpyssla, julbaka. 


Dessa pennor har jag köpt till barnen. 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback