Höst

Nu är vi inne i augusti, hösten börjar göra intåg med kallare luft på kvällen och mörkret. Underbart om ni frågar mig, då hösten är min favorit årstid. 


Nu drar julfixandet igång på allvar för mig, i år blir första säsongen på bloggen där jag ska kombinera arbete med bloggandet. Jag har sedan bloggen startade 2010 varit föräldraledig eller pluggat. Nu är studierna klar så nu väntar ett arbete, men jag har 6 veckors kvar så jag hinner med en hel del julande innan jag börjar. 


Hösten är ju så vacker med sina fina färger på träden, nu är vi dock inte där än utan kan njuta lite av sommarvärmen på dagarna  fortfarande. 


Kommentarer
Postat av: Mer jul-Lillie

Hösten är definitivt min favorit-årstid också. Vinter kommer strax efter :)

Svar: Då är vi lika där :)
victoriajul.blogg.se

2017-08-27 @ 20:08:21
URL: http://merjul.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback