Wishlist

 
 
Jag brukar emellanåt köpa saker på Ebay, det brukar främst bli verktyg till mitt tårtbakande eftersom det är så väldigt mycket billigare där. Men nu har jag fastnat för Wish, kan sitta länge och titta på alla fina saker och jag har gjort en beställning därifrån på en elf on the shelf, men eftersom det tar tid innan man får varorna så kan jag inte uttala mig hur det fungerar. De har en massa fina julsaker och jag tänkte visa er några här.
 
Elf on the shelf (finns flera olika varianter) jag betalade 36 kronor inkl. frakt för min.
 
 
 
Juliga kuddfodral finns den en massa av från 18 kr inkl. frakt
 
Det finns massor med saker om man bara har tid att leta och vet lite vad man är ute efter.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Norman

Jag har beställt flera gånger från Wish med varierande resultat på såväl leverans som kvalitet. Är man bara förberedd på flera veckors leveranstid så går det oftast bra - de är även generlsa med att betala tillbaka de gånger varan varit trasig eller inte dykt upp!

Svar: Det låter ju lite som ebay. Jag hoppas på att elf on the shelf dyker i tid i alla fall
victoriajul.blogg.se

2016-10-25 @ 22:07:18
URL: http://julhosjenny.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback