Tävling

Hoppas ni är sugen på att tävla för nu drar jag igång årets första tävling i samarbete med Västerbottensåpa. I potten ligger en flaska ingefärsdoftande såpa från Västerbottensåpa. Alla kan vara med och tävla även om du inte har blogg, facebook eller instagram.
 
Om ni vill veta vaf jag tyckte om såpan kan ni läsa det här
 
För att vara med och tävla ska du skriva en kommentar och svara på följande frågor:
1. Vilken doft skulle du vilja ha på en julsåpa?
2. Varför ska just du vinna?
 
Glöm inte att skriva ditt namn och mailadress.
 
För plus i kanten får du gärna följa bloggen på instagram (Victorias_jul), facebook eller dela tävlingen.
 
Tävlingen pågår fram till den 4 November kl 21.00
Vinsten skickas endast inom Sverige
Endast en kommentar per person.
Vinnaren meddelas på bloggen.
Vinnaren ansvarar själv för att skicka sina kontaktuppgifter för att få sin vinst. 
 
Lycka till!
 

Kommentarer
Postat av: Annika Andersson

Mandarin&Nejlika tycker jag låter som en bra juldoft. :)

Att städa är inte riktigt min favoritsysselsättning tyvärr, men med en ny doftande såpa så känns det lite roligare att få hemmet att dofta av jul. <3

2016-10-28 @ 09:19:02
Postat av: Jerker

1. Julskinka! :)

2. För att min fru tycker jag är hal som såpa...

2016-10-28 @ 09:20:13
Postat av: Viktoria

1. Pepparkaka! Det finns inget juligare
2. För att jag älskar julen och alltid köper tvål med någon julig doft. Så vore kul att få vinna en i år :)

2016-10-28 @ 09:37:02
URL: http://mylittlecraftylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

1.Hyacint
2.Bara flaskan är underbart fin och att såpa är det bästa att rengöringsmedlet

Svar: Du måste skriva ditt namn och mailadress, du kan tyvärr inte vinna om du är anonym
victoriajul.blogg.se

2016-10-28 @ 09:55:55
Postat av: Anne-Mari

1. Mandarin
2.Det hade varit kul att prova denna tvålen!

2016-10-28 @ 10:51:24
Postat av: Anne-Mari

Glömde skriva att jag följer på IG, som @tassen

2016-10-28 @ 10:52:36
Postat av: [email protected]

1..saffran 2.Jag älskar julen och hur kul hade det varit med juldoft även på golvet:) // kamilla

2016-10-28 @ 11:05:07
Postat av: Maria

1. Doft av chaite vore trevligt, får sån julkänsla av den doften <3
2. Jag tycker såpa är ett mycket bra alternativ till andra rengöringsmedel och sen så brukar jag alltid ha handtvål och schampo mm med juldofter så vore kul att vara julig inom städningen också :)

2016-10-28 @ 11:20:01
Postat av: Anette - En fin jul

Vad härligt det låter med julig såpa.
1. Doft av apelsin skulle vara trevligt
2. Jag älskar juliga dofter och konsumera mängder med juldoftande doftljus varje år, vore underbart att kunna sprida juldoft vid städning.

2016-10-28 @ 12:30:05
URL: http://enfinjul.blogg.se
Postat av: fia

1. den klassiska juldoften (för mig) apelsin & nejlika.
2. Jag har trägolv som är i desperat behov av en ordentlig skurning (många andra ytor också)och vem vill inte att golven (& resten av huset) ska dofta gott av ingefära, samtidigt som de blir skinande rena. Håller hårt i tummarna & hoppas på tur:)

2016-10-28 @ 13:06:08
Postat av: fia

Glömde skriva att jag följer dig på insta (fialisanin) och jag måste berömma dig för de fina "nisse-luvorna"

2016-10-28 @ 13:12:40
Postat av: JennyD

1. Hyacint! Det är min favorit bland juldofter.
2. För att jag verkligen skulle behöva ta tag i städningen, efter en stressig höst ser det rätt bedrövligt ut hemma...

2016-10-28 @ 13:14:46
Postat av: minglittrigajul.blogg.se

Vilken härlig tävling!
1. En jul såpa med doft av hyacint skulle jag vilja ha. Just hyacint är även en doft som man gärna skulle kunna använda under våren också.
2. Jag älskar att städa och att använda sig av rengöring med härliga dofter som sprider sig i hemmet är ännu bättre. Att få vinna en såpa med ingefäradoft skulle vara fantastiskt!

2016-10-28 @ 13:53:49
URL: http://minglittrigajul.blogg.se/
Postat av: Linda/Candygirl

Apelsin ska såpan dofta
- då kommer jag städa ofta
Och fast jag gnuggar så det blänker
på miljön jag ändå tänker
Ett rengöringsmedel med nostalgi
fixar julen helt fläckfri
Huset doftar så underbart
så fort jag har städat klart.



2016-10-28 @ 14:59:44
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Daphne Alice

1. Jag älskar alla kryddor som används under julen, så julkryddor säger jag och då framförallt nejlika, apelsin och kanel!
2. Jag är väldigt noga med att inte använda massa kemikalier i mitt hem och skulle bli jätteglad över att ändå göra städningen lite roligare med naturlig rengöring som faktiskt doftar gott!

2016-10-28 @ 21:13:47
Postat av: Anna

Jag blir så kluven för julen för mig innefattar så många härliga dofter. Fuskar och svarar två olika antingen nybakade lussebullar eller hyacint. Och varför ska just jag vinna? Jag vankar fram höggravid, tar hand om en vild 20 månaders kille samtidigt som sambon renoverar vårt nyinköpta hus som vi troligtvis ska kunna flytta in i lagom till advent. Och efter all renovering lär det finnas en hel del att städa, och vem som helst förstår ju att städningen blir roligare med lite juldoft!

2016-10-28 @ 22:17:06
Postat av: Kanelin

1. Jag tycker såpan borde dofta apelsin och nejlika. Finns ingen doft i världen som får mig på mer myshumör än den.
2. För att jag är sämst på att städa. Tycker att det är så himla tråkigt och det blir mer sällan än ofta. Före jul är tidpunkten då jag gör årets största städning och det är det enda med julen som går emot mig. Med en julig såpa skulle storstädningen gå klart mycket lättare. Kanske den till och med skulle få mig att plocka fram skurmoppen fler gånger under resten av året?

2016-10-28 @ 22:21:51
Postat av: Eva

KANEL!!Älskar kaneldoften.
Älskar såpa både i hemmet och på tv:n, hehe.

2016-10-29 @ 12:44:29
Postat av: Mikaela Grön

skulle vilja ha en chaite doft.
2 så att jag kan förlänga jul känslan

2016-10-29 @ 18:42:12
Postat av: Anette

Vit hyacint skulle jag önska som doft när jag städar! Jag vill vinna för att städning är ett tråkigt måste men det är skönt när det är nystädat. En god doft skulle göra jobbet lättare.

2016-10-29 @ 21:57:05
Postat av: Caroline

Gran, finns inget bättre!
Behöver verkligen ett fint hem till jul, då det brukar vara lite si och så med motivation och orken behövs något som piggar upp och gör en glad, såsom en ljuvligt väldoftande såpa!

2016-10-30 @ 19:11:43
Postat av: Charlotte

jag tycker att kanel hade varit en fantastisk doft för jag älskar kanel!
Jag skulle vilja vinna för att jag är såååå dålig på att städa, och denna fina såpa hade kanske fått mig till att städa oftare!

2016-10-31 @ 19:49:38
Postat av: Sandra

Jag tycker det väldigt sällan går att få autentiska juldofter i olika produkter, men kunde man få till en riktig underbar grandoft på rengöringsmedlet hade jag inte varit sen att städa med det. Gran luktar ju så fantastiskt gott!

Det är ett evinnerligt tjat på min sambo att jag aldrig städar, för att inte tala om hur trött han är på mitt eviga jultjat som börjar i augusti (han är en sån grinch!) Tänk vad förvånad han skulle bli av att komma hem till ett välstädat och skinande hem som luktar massa jul! Skulle han skratta eller gråta? 😄

2016-10-31 @ 20:21:21
Postat av: Anette

Jag skulle gilla en doft av mandarin för jag provade en g gång en doftljus som doftade mandarin och den doftade jättegott.

Jag blev jätteförtjust i denna fina flaska för den ger mig en känsla av gammaldags Jul och jul-etiketten var så fin på flaskan.

Jag hade ställt fram denna flaskan så alla kunde se den under julhelgerna för jag tycker att det är en fin inredningsdetalj och självklart hade jag om jag den vann även använt denna såpan så det skulle dofta gott när vänner kommer på besök.

2016-11-01 @ 12:07:43
Postat av: Helena i Uppsala

Lavendel
som ska förbättra minnesförmågan. Jag har två nära som behöver uppboosting: Mamma är redan långt inne i dimmorna men hon skulle kunna bli tryggare av lavendelns lugnande doft och gubben från Västerbotten som i lördags träffade sina bröder och genast blev mycket klarare.

2016-11-02 @ 18:16:57
Postat av: Jessica Sundberg

Pepparkaka! Finns inget som är mer effektivt än såpa och till jul vill jag ha ordentligt rent och snyggt!

2016-11-02 @ 22:52:39
URL: http://attlevasunt.se
Postat av: Anonym

Hej!
1) Pepparkaka, julens dofter samlade i en och samma flaska.
2) Julkänsla, julmagi och julglädje med bästa medlet till allt!
Ha en fin november!
Mvh
Kristiina
[email protected]

2016-11-03 @ 03:47:57
Postat av: Anonym

1.Hyacint
2. Tänk vad kul att städa med sån julig doft
Maggie

2016-11-03 @ 04:49:21
Postat av: Anonym

1. Kanel och Apelsin
2. Jag behöver hitta fler naturliga produkter till mig och min familj, som är bra både för människa och miljö. Följer på insta ;-) Kram Äntligenjul

2016-11-04 @ 09:11:59
Postat av: AnnasJul

1. Apelsin hade gärna min julsång fått lukta, eller kanske lingon.
2.För att jag älskar att städa med såpa, men inte har någon julsåpa eller testat detta märket!

2016-11-04 @ 09:45:42
Postat av: Anonym

1. Mandelmjölk
2. "Om jag nu denna skulle vinna,
skulle jag riktigt kunna feja."
Flaskan är helt underbar och säkert innehållet också :)
Följer dig på Insta (99kvadrat) Vet inte hur jag loggar in men hoppas jag får vara med ändå.
Fin fredag till dig!
Camilla, [email protected]

2016-11-04 @ 09:47:31
Postat av: Carolina Berntsdotter

Hyacint ~ Skulle älska att få skura golven med juldoft. Såpa är det skonsammaste för golven och här skuras varannan dag med 4 små barn🌲 Min mail är [email protected]

2016-11-04 @ 12:59:24
Postat av: Camilla Wiklund

1.apelsin/nejlika. Luktar verkligen jul tycker jag!
2. Vi har nyligen byggt en glasveranda, och hoppas fira våran första jul där i år. Där finns ett jättevackert trägolv som ska såpaskuras lagomt till jul och jag tror att det skulle bli helt fantastiskt med den här ingefärsdoftande såpan!
Mvh Camilla, [email protected]

2016-11-04 @ 17:21:45
URL: http://lillakarlsbyn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback