Sweet christmas

För någon dag sedan låg Leilas Sweet christmas i postlådan och jag tänkte nu låta er få veta vad jag tyckte om den.

 

Boken har en del klassiska recept samt en del recept som jag inte direkt förknippar med julen. Ett stort plus är att den har flera sorters godis utan tillsatt socker.

Bilderna i boken är väldigt fina och stämningsfulla, bakverken ser goda ut.

Utsidan på boken är väldigt fin så den kommer definivt att få stå på min tavellist i köket under jul.

När jag bläddrar i boken känner jag att det är flera av recepten jag vill testa att baka de, gärna direkt.

Boken kostar 219 kronor på Bokus. Det kan tyckas lite väl dyrt men jag tycker faktiskt att boken är värd sitt pris.  

Denna boken som jag fått är ett recensionsexemplar


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback