Julsåpa från Västerbottensåpa

 

Jag har äran att få testa julsåpa med en doft av ingefära från Västerbottensåpa.

 

Västerbottensåpa tillverkas av återvunnen renad matolja. Ett återbruk med andra ord.
Flaskan är tillverkad av PET och levereras med en praktiskt doseringspump.

 

Såpan har en tydlig och frisk doft av ingefära. Den är lätt att använda i och med att flaskan är försedd med en pump.
En bra städprodukter tycker jag som är enkel att skura med och det blir rent.

Skulle ni vilja testa den ni med? Inom kort kommer det nämligen en tävling där ni har möjlighet att vinna en flaska.

Detta inlägg är ett samarbete med Västerbottensåpa


Kommentarer
Postat av: Jessica

SPännande. Blir det en sådan där "såphinna" som det kan bli?

Svar: Oj det har jag inte tänkt på. Har testat annan såpa och tycker det blir samma resultat
victoriajul.blogg.se

2016-10-26 @ 20:37:48
Postat av: Anette Carlsson

Nu ska jag läsa dina inlägg för du ger så bra inspiration hur jag ska skapa julkänsla.

Ett stort tack för all fin inspiration som du ger.
Jag vill jättegärna delta i denna tävling.

Svar: Vad kul att du gillar bloggen.
victoriajul.blogg.se

2016-11-01 @ 11:54:54

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback