Julfynd på GeKås

Det blev några julfynd när jag besökte Ullared i helgen. Blev några adventskalendrar, pepparkaksdräkter till mina grabbar och en liten julstjärna till min tvättstuga som förhoppningsvis ska bli renoverad snart.
Mina två bästa fynd tänkte jag visa er här.

Den här söta lilla grisen stod det Victoria på. Så den fick såklart följa med hem.

Den här fina tomtelampan var jag bara tvungen att köpa. Den var dessutom på rea så då hamnade den i vagnen. Dottern vill hemskt gärna ha den på sitt rum men jag tror minsann den ska få bo i min hall.


Kommentarer
Postat av: Johanna (Johannas Julblogg)

Grisen var jättesöt!

Svar: Ja visst är den
victoriajul.blogg.se

2016-10-14 @ 22:23:37
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback