Tomtarnas julmysterium

I lördags på glöggprovningen hade vi äran att få testa ett mysterium från Grapevine, vi valde Tomtarnas julmysterium 7-11 år.
Man får ett färdigt koncept via mail som bara skriver ut på sin skrivare.

 

Det vi hade har bytts ut mot ett nytt för i år. De finns två varianter ett för barn 4-6 år och ett för 7-10 år. På varje station ska barnen lösa ett mysterium för att få en ledtråd till vart nästa station är. Det fungerar perfekt att göra inomhus.

 

Barnen tyckte det var jätte kul, fast nu blev det mest yngre barn så det för 4-6 år hade passat bättre för oss. Mysteriumen kostar 169kr och de är de värda tycker jag. Perfekt på julfesten eller kanske innan tomten kommer på julafton. Finns fler varianter och inte bara för jul. De har allt från julkalender till mordgåtor och skattjakter.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback