Tips

Jag tror att jag har tipsat er om Yougov tidigare men tänkte göra det igen för er som missat det. Det är en sida där man svarar på undersökningar och får poäng. Dessa poäng kan man sedn byta ut mot fina märkesvaror helt gratis.
Jag har tidigare bland annat fått den fina Georg Jensen stjärnan till min julgran.
 
Nu har jag fått en massa poäng igen och funderar på om jag ska välja en ljusstake från Georg Jensen kanske.
Eller en Kaj Bojsen tomte kanske, finns för mycket fint att välja på.
 
De har en massa saker och det är inte bara julsaker, även fast det bara är dom jag tittar på =)
Så gå med där ifall ni inte redan gjort det, kan ju bli fina julklappar gratis om inte annat.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My Little Crafty Life

Det måste jag kolla in :)

Svar: Ja gör det
victoriajul.blogg.se

2016-11-05 @ 12:23:37
URL: http://mylittlecraftylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback