Tävla och vinn

Nu har ni chansen att vinna en bok som är skriven av min och barnens favoritpysslare, Karin Andersson. Mer känd under namnet Kreativa Karin.
Det bästa av allt är att det inte är en vinnare utan hela tre stycken som får varsitt exemplar av boken Kreativa Karins jul för barn.

 

Alla kan vara med och tävla, reglerna är enkla:
1. Skriv en kommentar med ditt namn & mailadress.
2. Svara på frågorna nedan:
- Vilket förlag är det som ger ut boken ?
- Varför vill du vinna boken ?


Tävlingen avslutas den 16 november kl 20.00
Vinsten skickas endast inom Sverige.
Endast en kommentar per person.
Vinnaren meddelas på bloggen.
Vinnaren ansvarar själv för att skicka sina kontaktuppgifter för att få sin vinst.

Följ gärna mig på Facebook och instagram (Victorias_jul) för plus i kanten.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!
Vilken kul tävling!
Det är Bonnier Carlsen som är förlaget och jag vill gärna vinna boken för att jag älskar att pyssla! Böcker som denna får mig att drömma mig tillbaka till julpysseldagarna i skolan <3

2016-11-04 @ 10:11:47
URL: http://www.gloggochpepparkakor.blogg.se
Postat av: Carolina Berntsdotter

Åh denna skulle jag vilja vinna till min 7 åriga dotter. Så vi kan pyssla om kvällarna när små killarna lagt sig och bara mysa och få fina pysselting att rama in eller hänga upp.

1 .bonnierforlagen / förlag hos kreativa Karin ❤️
Nu hopppas vi på fin vinst
Kramar

2016-11-04 @ 12:54:46
Postat av:


Lisa Forsberg
[email protected]
Förlaget är BonnerCarlsen.

Skulle vara kul att vinna för att lära dig fler pysseltips som jag kan använda när jag pysslar med min pojkväns brorsbarn. 7 barn och det finns nog något pyssel som passar dem.

2016-11-04 @ 15:47:08
Postat av: Camilla Wiklund

1. Boken är från Bonnier carlsen förlag.
2. Min brorsdotter är helt tokig i att pyssla, och det är så roligt för det är jag med! Men det är lite svårt att komma på vad vi ska göra, man vill ju gärna få lite nya roliga idéer och inte bara göra samma gamla vanliga som hon iallafall gör i skolan och på fritids. Mvh Camilla, [email protected]

2016-11-04 @ 17:18:28
URL: http://lillakarlsbyn.blogg.se/
Postat av: Petra Mary-Anne

Hej!

Vilken härlig tävling, precis vad vi behöver jag och vår lillkille inför julen.

Boken ges ut av Bonnier Carlsen Förlag.

Vi har nyligen fått tvillingpojkar och storebror får inte alls lika mycket tid längre som man hade önskat men jag försöker verkligen ge honom varje ledig minut. Vi behöver lite pysselstunder tillsammans inför julen och den här boken skulle verkligen vara perfekt och kul att få inspiration ifrån till våra dagar tillsamman då pappa är på jobbet och de små sover.

Håller alla tummar och tår nu ;)

2016-11-04 @ 20:46:46
Postat av: Nadia Walaf

Bonnier Carlsen Förlag.
Både jag och sonen gillar att pyssla, och eftersom vi bor i en etta så är det något som tar lagom mycket plats att göra tillsammans. Lite ny inspiration hade varit toppen!

2016-11-05 @ 11:15:47
Postat av: Anonym

Kreativa Karins jul ges ut på Bonnier Carlsen. Denna bok skulle passa så bra till mig och min äldste son i jul så vi skulle kunna få bra pysseltips!

Mvh Jennie AE
[email protected]

2016-11-05 @ 11:23:59
Postat av: Anonym

Bonnier Carlson förlag ger ut denna boken som jag håller tummarna på. Jag älskar att pyssla och nu när jag fått en liten dotter behöver jag barnvänligt pyssel inspiration. Denna boken hade förgyllt vårt julpyssel i många år framöver

/ mia korch
[email protected]

2016-11-05 @ 15:08:37
Postat av: Alexandra

Vilken rolig tävling! Det är Bonnier Carlsen som gett ut boken och jag hoppas att jag vinner den då det hade blivit en perfekt present till min kusin. Hon har precis fyllt 8 år och tycker som mig att det är väldigt roligt att pyssla under julen. Då min studentbudget inte alltid räcker till vore det roligt att överraska henne med denna bok.

2016-11-06 @ 16:43:18
URL: http://nouw.com/christmastime
Postat av: Anonym

1. Maria Bengtsdotter [email protected]

2. Förlag: Svenska grossisten
Motivering: mina döttrar, 7 och 5 år, älskar att pyssla! De skapar fantasifulla konstverk som pryder hemmets alla vrår :) Vore jätteroligt med tips på nya pyssel så här inför årets roligaste pysselperiod, julen!!

2016-11-07 @ 10:00:52
Postat av: Anonym

1. Maria Bengtsdotter [email protected]

2. Förlag: Svenska grossisten
Motivering: mina döttrar, 7 och 5 år, älskar att pyssla! De skapar fantasifulla konstverk som pryder hemmets alla vrår :) Vore jätteroligt med tips på nya pyssel så här inför årets roligaste pysselperiod, julen!!

2016-11-07 @ 10:02:52
Postat av: Anonym

1. Viktoria [email protected]
2. - Bonnier Carlsen
- Min son älskar att pyssla så jag vill vinna boken för hans skull så han själv kan vara med och bestämma vad han vill pyssla i jul

2016-11-07 @ 16:10:54
Postat av: Viktoria

1. Viktoria [email protected]
2. - Bonnier Carlsen
- Min son älskar att pyssla så jag vill vinna boken för hans skull så han själv kan vara med och bestämma vad han vill pyssla i jul

2016-11-07 @ 16:11:12
Postat av: Carolina

[email protected] och det är Bonnier Carlsen ~ Skulle gärna vilja vinna till min 7 åriga dotter så vi kan ha egen tid och pyssla ihop tillsammans så mysigt när vinter mörkret kommer tidigt om kvällen hoppas hoppas
Kram från oss

2016-11-08 @ 15:09:19
Postat av: Anonym

1. [email protected] @villa_livfull
2. Bonnier förlagen
3. Som förälder till hemmabarn så är allt sånt här guld värt - ur både kreativitet och ekonomisk synvinkel. Både jag och barnen älskaaaar att pyssla! :)

2016-11-09 @ 09:55:06
Postat av: Anonym

Nämen, läser tydligen som en kratta, förlaget är ju Bonnier Carlsen :) Hälsn. Maria Bengtsdotter

2016-11-09 @ 19:11:03
Postat av: Malin Svensk Björck

Det är Bonnier Carlsen förlag 🖒
Jag älskar att pyssla och det är den enda hobbyn jag kan ha nu som kroniskt sjuk och handikappad. Mina syskonbarn älskar att komma till mig och få pyssla och eftersom jag inte har egna barn så njuter jag lika mycket 😃
Vore jättekul att få denna så vi får lite roliga pyssel tips!
Ha en fin vecka!
mvh
Malin

2016-11-09 @ 21:04:20
Postat av: Lotta

Bonnier Carlsen ger ut boken.
Jag jobbar i en förskoleklass och där är det väldigt mycket pyssel. Ibland är det lite svårt att komma på vad man ska göra. En inspirerande bok vore jättekul! Tänk vad många barn som skulle ha glädje av den. :-)

Lotta Claesson
[email protected]

2016-11-09 @ 22:07:39
URL: http://lottaochlivet.blogspot.se/
Postat av: Kristina

Bonnier Carlsén.
Som nybliven Mormor inser jag mina brister. Tummen mitt i handen och därför är tips och idéer välkommet.

2016-11-10 @ 12:06:37
Postat av: Agneta

Förlaget är Bonnier Carlsen.

Jag vill gärna vinna för att få nya pysselidéer. Under vintern finns ju extra många tillfällen att pyssla!

2016-11-10 @ 12:13:31
Postat av: Åsa

Bonnier Carlsen är förlaget!

Min 4-åriga dotter har fått stå tillbaka mycket det senaste halvåret sedan lillasyster föddes. Lillasyster har kolik av värsta sort och vill ständigt bli buren. Storasyster har upptäckt pysslets magiska värld och det är så skönt att vi har hittat något som vi kan göra tillsammans samtidigt som lillasyster kan vara med. Men idéerna tryter hos den trötta mamma. Lite inspiration vore toppen!

2016-11-10 @ 12:43:40
Postat av: Ulla Agneta

Bonnier Carlsen.
Gillar att pyssla
Det är en trevlig syssla
Om man saknar fantasi
Behövs en bok med pyssel i.

2016-11-10 @ 15:59:48
Postat av: Gunilla.M.B

1= Bonnier Carlsen Förlag
2= Pysselböcker intresserar dom flesta - och jag vill vinna denna till dom yngsta barnbarnen ! Alltid roligt och inspirerande med nya ideér och infallsvinklar !!Ibland - KAN man ju få "idétorka"!?

2016-11-10 @ 19:54:44
Postat av: Anna ersson

Bonnier Carlsén

Pyssel med kidsen är en gemenskap man ska värdera högt. Kreativitet och påhittighet öppnar möjligheter.
Hemma har vi inrett ett helt rum för bara "pyssel"

[email protected]

2016-11-10 @ 20:52:25
Postat av: Amanda

Åh så kul!
1)Bonnier Carlsen
2) Hade varit underbart med lite ny inspiration till barnen! Vi pysslar alltid samma innan jul!

2016-11-10 @ 23:03:48
Postat av: Anna

Bonnier Carlsen

Att pyssla och skapa är familjens stora passion,
vi hade blivit så glada för ytterligare inspiration!

<3 Anna
[email protected]

2016-11-12 @ 09:55:56
Postat av: Annika

1) Vilken härlig pysselbok!
[email protected]
2) Bonnier Carlsen ger ut boken!
"Skulle bli glad över inspiration
till att skapa julfin dekoration
I julstämning klippa och klistra med barnen
göra olika figurer av papper till granen
En kreativ jul är en jul i min smak
där familjen samlas i pysslig gemenskap!"

2016-11-13 @ 22:41:34
Postat av: Titti

hej
svar Bonnier Carlsen
hoppas vinna så man har nåt att pyssla med innan och efter jul
vore kalas kul
hoppas på tur

2016-11-14 @ 11:31:53
Postat av: Monica

Bonnier Carlsen ger ut boken

Det finns inget mysigare än att pyssla med barnbarnen.

2016-11-14 @ 13:03:59
Postat av: Lina

Jag vill gärna vara med och tävla.
svar: Förlaget är Bonnier Carlsen

Min dotter på 5 år älskar att pyssla men jag har inte samma inspiration som hon. Detta kanske kan hjälpa oss att hitta ett gemensamt intresse i pysselvärlden.

2016-11-14 @ 13:12:54
URL: http://nouw.com/maxarna
Postat av: ÅsaB

Bonnier Carlsen är förlaget.
min 6-åriga dotter älskar att pyssla och dona. Jag däremot har så dålig fantasi att jag har svårt att hitta på olika pyssel till henne. Därför vore denna bok toppen för oss så vi kan pyssla och lära tillsammans.

2016-11-14 @ 14:01:54
Postat av: Lotta

Bonnier Carlsen

Har en 5-åring och en 6-åring här hemma som älskar att pyssla. Det här skulle vara en välkommen hjälp med ideer till en trött mammas hjärna!

Lotta Lundh [email protected]

2016-11-14 @ 14:53:44
Postat av: Emma J

1) Bonnier Carlsen
2) Att pyssla och mysa är det roligaste med julen. Men det blir ju mest det gamla vanliga och behöver lite ny inspiration till skapandet här hemma runt köksbordet!

2016-11-14 @ 15:09:42
Postat av: Göran lind

Förlaget heter Bonnier Carlsen och jag vill vinna boken för att kunna imponera lite på min fru som jobbar som förskollärare.

2016-11-14 @ 16:33:33
Postat av: Mickan

Hej Victoria.

Tack för en trevlig och inspirerande blogg :)

Självklart vill jag vara med i utlottningen av den åtråvärda boken!

1. Mitt svar på tävlingsfrågan är: Bonnier Carlsen

2. Min motivering:

"För en lärare i fritidsklass, skulle kreativa Karins pyssliga Jul komma mycket väl till pass!"

Vänliga hälsningar / Mickan

2016-11-14 @ 18:07:11
Postat av: Tine

Bonnier Carlsen är förlaget. Sonen börjar äääntligen visa intresse ( och tålamod) att pyssla så nu behöver vi ideer!

2016-11-14 @ 19:39:43
Postat av: madeleine

Tänkte locka min 7 åring från dator och tv spel . Att släppa loss kreativiteten tillsammans .
Bonnier carlsen heter förlaget

2016-11-14 @ 19:59:48
Postat av: Matilda

Hej! Åh, denna vill jag gärna vinna! :) Som liten var jag otroligt "pysslig", älskade att skapa och hade många idéer. Som vuxen och i takt med alla måsten här har jag dock kommit ifrån det där lite. Skulle därför behöva rejält med inspiration så att jag och mina små killar kan skapa en massa roligt tillsammans inför julen! Hoppas på tur :)

Svaret är: Bonnier Carlsen.
Kram Matilda ([email protected])

2016-11-14 @ 21:05:30
Postat av: Annica L

Bonnier Carlsen

Julpyssel med barnen är en stor del av julen.

[email protected]

2016-11-14 @ 21:39:13
Postat av: Jeanette

Svar: Boken ges ut av Bonnier Carlsen Förlag.

Jag vill gärna vinna för min lilla dotter älskar verkligen att pyssla och både hon, jag och sambon älskar julen så det hade varit den perfekta boken för vår lilla familj.

2016-11-14 @ 22:10:14
Postat av: My

Svar: Boken ges ut av Bonnier Carlsen Förlag.
Jag vill gärna vinna, för under julen har jag ofta många barn på besök här hemma. & att ha lite extra kul att göra med dem är ju aldrig fel.

2016-11-15 @ 10:00:41
URL: http://mythulin.blogg.se
Postat av: Annika Nilsson

Förlaget är BonnierCarlsen
Vi har alltid en pysselkväll med alla grannfamiljerna hemma hos oss! Boken vore en underbar inspirationskälla inför planerandet så att alla får en rolig och kreativ kväll!

2016-11-15 @ 10:10:32
Postat av: Louise Tibblin

Svar: Boken ges ut av Bonnier Carlsen Förlag.
Finns inget min dotter älskar mer än att pyssla! Vore så kul att få ge henne denna bok i julklapp!

2016-11-15 @ 12:32:57
Postat av: Inger

Bonnier Carlsen är förlaget. Jag vill vinna för jag älskar o pyssla o få värdefulla tips skulle va guld värd, helt underbart, både hemma o i fritidshuset.

2016-11-15 @ 14:52:54
Postat av: Sarah Axelsson Olsson

Svaret på frågan är Bonnier Carlsens förlag.
Denna härliga bok vill jag verkligen vinna, för att till våran pysselkalender förslag finna.
Varje dag ska ett nytt pyssel skapas, allt från papperspyssel till sånt som ska bakas.
I denna bok hoppas jag hitta mycket kul, så vi har nått att göra varje dag fram till jul.

2016-11-15 @ 17:49:25
URL: http://sarahaxelsson.bloggplatsen.se
Postat av: Ulrika Andersson

Det är Bonnier Carlsen som ger ut boken.
Jag är mitt i planeringen av vår stora julbak/julpysseldag. Vi samlar vuxna, barn tonåringar och bakar, äter mindre julbord, och sedan pysslar så länge vi bara orkar. Allt för att ha nya personliga pynt inför varje jul, och för att det är så roligt oavsett ålder. Kreativa Karin har så många bra och enkla idéer, så det hade ju gjort susen att lägga fram hennes bok bland högarna av glitter, kräppapper, guldstjärnor, piprensare och lim.

2016-11-15 @ 19:45:15
Postat av: Anonym

Bonnier carlsen
Hade ju passat perfekt till min 7 åring då hennes adventskalender endast ska bestå av aktiviteter och pyssel ihop med mig.
Caroline Sjögren [email protected]

2016-11-15 @ 23:42:34
Postat av: Anonym

Svar: Bonnier Carlsson
Motivering: "Mamma - vi gjorde inget Halloweenigt - kan vi göra Juligt?"
Självklart! ( Hjälp mig!)

2016-11-16 @ 06:45:56
Postat av: Emma Thelander

I jul får jag äntligen träffa mina syskonbarn igen minsann,
och vi skulle bli överlyckliga om jag vann.
För just det här med kreativitet och att pyssla,
det är både deras och min favoritsyssla.
Boken skulle ge oss extra mycket kvalitetstid,
och en lugn aktivitet som ger dessutom lite julfrid :)

Svar: Du har glömt att svara på frågan
victoriajul.blogg.se

2016-11-16 @ 10:54:01
Postat av: Anonym

[email protected]
Bonnier Carlsen ger ut boken. Jag vill vinna för att jag vill införa en tradition med julpyssel, som alla kan vara med på, i familjen.

2016-11-16 @ 12:51:32
Postat av: Fia

Bonnier Carlsen Förlag.
Den skulle passa ypperligt som inspiration till den stundande (jul)pyssels dagen som i år infaller den 2:a advent. Tror att brorsönerna skulle uppskatta lite ny inspiration :)

2016-11-16 @ 13:32:22
Postat av: Lisa

Vill bara säga att jag älskar din blogg, det är så mysig :)

Svar: förlaget är Bonnier Carlsen

Motivering: Jag studerar utomlands och är hemifrån för första gången och har hemlängtan. Jag kommer hälsa på hemma till jul och då vill jag julpyssla med mamma och njuta av min favorittid på året ❤️

2016-11-16 @ 13:36:57
Postat av: Camilla Wihlborg

Svar: Bonnier Carlsen Förlag

Vi älskar att pyssla och Kreativa Karin är ju BÄST!
Med hennes bok skulle det bli pysselfest!

2016-11-16 @ 16:14:07
Postat av: Mammamuh

Svar: Bonnier Carlsen. Jag vill vinna så att jag kan pyssla både hemma med mina barn och med mina funktionshindrade på jobbet!

tavlingar(at) officefixarna.com

Gillar din blogg :-)

2016-11-16 @ 19:07:54
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback