Svart fredag

Idag är det som förmodligen ingen missat att det är black friday. Min mailkorg har svämmar över hela veckan av erbjudanden och många har börjat rea ut varor redan tidigare i veckan.

Själv känner jag mig lite skeptisk till att vi ska hetsas handla än mer när vi redan i Sverige förbrukar 4,2 jordklot per år. Det enda jag köpt är faktiskt handskar till barnen som de behövde och då passade det ju bra att köpa billigt.

Det kan bli en beställning från Lagerhaus med lite julklappspapper då jag insåg att jag knappt hade något kvar konstigt nog. Gillar att de har miljövänligt papper och de hade 20 % rabatt nu såg jag.

Fyndar ni något ?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback