Pepparkakshus 2016

Nu är årets pepparkakshus klart, tror jag i alla fall. I år blev det i alla fall en leksaksaffär. Som ni kan se är spritsa inte min starkaste sida, tycker det är roligare att göra figurer i sockerpasta. Tyvärr hade jag lite för bråttomt så min tomte sjönk ihop lite. Funderar på om jag ska göra lite fler dekorationer men det beror på den berömda tiden.

Snögubben har min 7 åring gjort, hon tycker det är lika roligt som mamma att göra figurer.

Brukar ni göra eget pepparkakshus ?


Kommentarer
Postat av: Fias jul

Men så fint! :)

Svar: Tack
victoriajul.blogg.se

2016-11-23 @ 11:11:20

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback