Nisse på besök och julstök

Igår råkade dottern se nissen (elf on the shelf) och renen som jag köpt som ska komma och hitta på bus hos oss i december. Så jag fick snabbt byta gömställe och fråga vart hon sett nissen och renen. Sen hade barnen många funderingar om Nissen och vart han kunde tagit vägen.

Igår när de la sig så ställde de fram en tallrik med pepparkaka och mjöl på (så att de kunde se spår). I morse var pepparkakan bort och det fanns några mjöliga spår på bänken.

Idag har jag börjat ta fram julsakerna och medans jag höll på med det började det snöa ut. Så det blev väldigt mysigt i kombination med lite julmusik.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback