Kreativa Karins jul för barn

Vår favoritpysslare här hemma, Kreativa Karin har gett ut en julpysselbok. När denna boken kom i brevlådan tog dottern den direkt och började pyssla. Det var samma sak med Karins förra bok, den försvann direkt in på hennes rum.

 

 

Boken har enkla och lätta pyssel som är lätta att förstå. Min 7 åriga dotter klarar att göra flera av pyssel på egen hand. Det är fina bilder som man blir glad av. Ett bra köp enligt mig för boken kostar endast 89 kronor just nu på Adlibris.

För er som missat det har tre vinnare chansen att vinna varsitt ex av denna bok Här. Men skynda er tävlingen avslutas i kväll.



Boken är ett recensionsex.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback