Gratis och billiga julklappar

Det finns många sidor på nätet där man kan få gratis saker mot att man gör undersökningar eller registrerar sina inköp, och även bra sidor där man kan handla fina saker till bra priser och jag tänkte tipsa er om mina favoriter. Passa på att registrera er idag så hinner ni samla ihop till några av årets julklappar.
 
GFK - en panel där man som hundägare kan samla poäng genom att registrera sina inköp av mat och annat. För att gå med krävs det att man blir värvad av någon som är medlem så vill ni bli medlem maila mig på [email protected] Jag brukar välja superpresentkort (väntar hem ett på 500kr nu) som premie men det finns massor av annat fint man kan välja där.
 
Yougov - Man svarar på undersökningar som man sedan byter mot olika varor , finns mängder av fina premier. Jag har bland annat fått den fina julgransstjärnan från Georg Jensen härifrån.
 
Campadre - Är en sida som säljer fina märkesvaror till bra rabatterade priser
 
Refunder - En sida som ger dig en viss procent tillbaka på de köp du gör online.När man kommit upp i minst 100kr kan man välja att betala ut dessa direkt till sitt konto. Jag har fått tillbaka över 1000 kronor på denna sidan.
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback