Tack för denna säsong och Nyår

Nu vill jag passa på att tacka för den här säsongen. Det kommer kanske att komma något sporadiskt inlägg emellanåt men bloggen är officiellt i viloläge till augusti. 


Årets nyårsfirande blev tyvärr inställt pga sjukdom. Så bi får fira hemma själva och har nu kommit på vad vi ska ha för meny. Till varmrätt blir det oxfilé med rödvinssås och potatisterrin. Till efterrätt ska vi göra en mjölkchokladmousse med halloncreme och chokladfudgesås. 


Idag blir det pasta med pesto och kyckling. Måste testa en av mina julklappar som var en pastamaskin. 


Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Ha ett gott slut och ett riktigt gott nytt år.

(den egna pastan blir kanon med en sån... men det är rätt jobbigt... så vår har - efter några års ickeanvändande - fått flytta ned i förrådet)

Svar: Tack detsamma. Ja det blev en bra pasta men det är som sagt en del jobb med det. Jag brukar göra en del tårtor så jag hade tänkt använda pastamaskinen till att kavla marsipan också
victoriajul.blogg.se

2016-12-29 @ 16:49:13
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback