Julstämningen är på topp

Nu känns det verkligen på topp, är nåt särskilt när mam får in granen och klär den. Och när några klappar har hamnat under granen ja då kommer julstämningen som ett brev på posten. 


Har länge tänkt hur jag ska klä granen i år eftersom jag är lite rädd att mina glaskulor ska stryka med. Men granen var så fin så jag tyckte den förtjänade att få bli fin så jag tog fram glaskulorna. De jag är extra rädd om fick dock stanna kvar i kartongen till nästa år. 

Är väldigt nöjd med granen, den blev precis som jag hade tänkt mig. Och nu doftar det underbart här hemma av gran, hyacint och pepparkaka. 




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback