Det blir inte alltid som man tänkt sig

Vår julafton och juldag blev inte som vi planerat. Natten till julafton kräktes dottern men då hon var pigg och åt som vanligt trodde vi först att hon åt för mycket godis. Men på eftermiddagen spydde dock sonen också så vi kunde tyvärr inte fira jul med min mormor och morfar som vi planerat. Men tomten kom och vi alla fick fina klappar. Jag fick bland annat en Dualite elvisp som jag länge velat ha. 


Jag hoppas att ni alla haft en bra jul med era nära och kära


Kommentarer
Postat av: Andrea

Usch tråkigt! Men ni har en tät och fin gran i alla fall :) Hoppas barnen mår bättre nu.

Svar: Ja vi fick tag i en fin gran i år. Barnen mår bättre nu som tur är
victoriajul.blogg.se

2016-12-25 @ 20:55:21
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se
Postat av: Linda/Candygirl

Fy vad trist... tur dom orkade med tomten i alla fall.

Svar: Ja det var tråkigt men det var tur det var en lindrig magsjuka som gick över fort
victoriajul.blogg.se

2016-12-27 @ 06:16:38
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback