Den magiska månaden är här

Nu går vi in i december som barnen och även jag har längtat till. I går var det två spända barn här hemma som undrar hur nissen skulle se ut, vart han skulle vara och sen skulle de äntligen få se första avsnittet i julkalendern och öppna sina kalendrar. Det är något magiskt med den första december, det blir lite som en mini julafton. Jag får runt med en lyckokänsla i hela kroppen och dagen till ära tittar jag på julkampen på dplay

Vi tycker att kalendern är väldigt lovande och jag tror den kommer bli toppen. I år finns det mycket julstämning så det kan nästan inte gå fel.

Barnen fick i uppdrag att döpa nissen och hans ren kompis. De har nu fått namnen Lure och Rudolf med svarta mulen.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback