Planering

Idag är det fyra månader till julafton, så det är hög tid att börja med planeringen på allvar tycker jag.

Ni kan aldrig gissa vad vi planerar här hemma just nu?
Har letat fram mina pepparkaksböcker och ja som ni alla säkert förstod planerar vi får årets pepparkaksbygge. Ifjol var maken fast besluten att bygga något avancerat och skulle börja med tillverkandes av mallar tidigt.
Han har dock inte börjat något ännu så jag får nog hjälpa till med planerna tror jag och det lär inte bli något särskilt svårt bygge. Är dock väldigt nöjd med att maken är intresserad och vill hjälpa till, tror att jag lyckats med att få han lite julgalen i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Jul hos Linda

Det smittar av sig till slut ;) I början av vårt förhållande var min sambo inte aaalls en julmänniska, men nu börjar han vara lite, lite frälst han också :)

Svar: Ja det gör ju det som tur är. Barnen var aldrig något problem att smitta till julmänniskor :)
victoriajul.blogg.se

2016-08-24 @ 08:51:15
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: misshappineess.blogg.se

Samma här, tror jag lyckats ganska bra med att få min sambo att bli galen i julen :)

Svar: Bra jobbat
victoriajul.blogg.se

2016-08-25 @ 14:19:09
URL: http://misshappineess.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback