Panduros jul

Idag låg Panduro katalogen i brevlådan och det är så roligt att bläddra i den då det finns en massa fina julsaker i den. Jag kan sitta och bläddra i den många gånger bara för att titta på alla fina bilder. Nämnde för maken att jag kan sitta länge och titta på alla julklappspapper varpå han säger att vi har alla olika intressen. Ja det kanske inte är jätte vanligt att sitta och titta på julklappspapper i augusti men det är en av mina största laster när det kommer till julsaker. Ett stort plus var att Panduro i år har miljömärkt papper.
 
Annars är min favorit detta pysselkitet:
 
 
Jag har länge velat ha fyrklöverns Piff och Puff oljelampor men de är ju i princip omöjliga att få tag i så jag får pyssla ihop dessa i brist på annat tror jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

:) skulle vara roligt att se minerna om man under t.ex en anställningsintervju ska berätta om sina intressen och berättar att man älskar att sitta och titta på julpapper i augusti ;)

Svar: Haha. Då skulle man kanske inte få något jobb ifall inte chefen också är en julgalning
victoriajul.blogg.se

Postat av: Andrea

Åh piff och puff pysslet var jättegulligt! Fyrklöverns är ju drömmen men dessa hade varit ett bra substitut tills drömmen slår in.

Svar: Ja jag håller med så jag måste nog köpa dessa
victoriajul.blogg.se

2016-08-17 @ 21:18:07
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se
Postat av: Sofies julblogg

Å, vad mysigt med Piff och Puff-pysslet!

Svar: Ja visst var de fina ?
victoriajul.blogg.se

2016-08-19 @ 17:15:55
URL: http://sofiesjulblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback