Julnyheter

Ser att det redan är många som bloggat om Rustas julsortiment och jag var ju så klart tvungen att ta mig en titt på det. De har en hel samma eller liknande som i fjol men jag tycker att de har väldigt fina julgranskulor, köper och använder bara kulor i glas och där hittar man en hel del i Rustas sortiment.
En annan som jag tyckte var väldigt gullig var en ljusslinga med tomtar på som jag funderar på att införskaffa till något av barnens rum.
Priset kommer bli 79 kr och de kommer i butik runt v. 42
 
De kommer även få in ljusboxar som jag blivit så förtjust i. Nu har jag redan införskaffat de ljusboxar jag behöver och vill ha men tänkte som ett tips till andra som vill köpa.

Priset på denna box blir 199kr.
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback