Adventskalendrar

 
En av de bästa adventskalendrar tycker jag är Pixi kalendern. Även i år kommer det en som jag tycker är väldigt fin också.
 
 
Går att förhandsbeställa HÄR kostar 156 kronor och beräknas skickas under v. 37
 
En nyhet för i år (tror jag i alla fall) är Mamma Mu och Kråkans adventskalender. Den innehåller pysselböcker, serier, målarböcker, pussel och lekfigurer. Det kommer mer och mer av dessa adventskalendrar och jag tycker det är så roligt med alla som finns.
 
Denna förväntas komma under v. 42 och kan förhandsbeställas här.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofies julblogg

Mamma Mu-kalendern verkar mysig!

Svar: Ja det tycker jag med.
victoriajul.blogg.se

2016-08-10 @ 08:35:08
URL: http://sofiesjulblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback