Saturnus glögg

Fick ett mail från Saturnus om deras glöggnyheter, det kommer mycket glögg info idag.
I år introduceras de deras nya serie premium där smakerna kommer att vara hämtade från naturen.
 
Årets premium i år är Havtorn och ska jag vara helt ärlig har jag aldrig smakat havtorn, så jag har inga förväntningar alls på denna. Är en ljus glögg och jag tycker att de brukar vara godare. Denna innehåller 2,2% alkohol. 
 
 
Den andra nyheten för i år är en äppelvinsglögg spetsad med Calvados, den kommer att finnas på Systembolaget och vara på 20%. Jag tycker denna låter väldigt spännande men jag är inte så förtjust i starkvinsglögg tyvärr.

I år lanserar de också en ekologisk alkoholfri glögg vilket känns som ett stort plus. Jag gillar ekologiskt och tycker det är bra att man har ett alternativ för de som inte vill ha någon alkohol.
 

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Ja, blogger är bra! Det är mycket enklare om man vill ändra designen och inte har 100% kunskap om alla koder också :) Enkelt och praktiskt. Du kan ju prova dig fram och se om det är nått för dig! Tror bara blogg.se och blogspot funkar på julbloggar.se nu så använder du tex wordpress går det tyvärr inte fram till sådana sidor..

Svar: Ok tack för ditt svar. Ska kolla på det
victoriajul.blogg.se

2015-09-10 @ 20:35:01
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback