Sällskapsspel

Jag tycker att julen är sällskapsspelens tid, när jag var liten var det ofta någon av oss syskon som fick ett sällskapsspel i julklapp. Att umgås runt ett sällskapsspel tycker jag är väldigt trevligt även fast det är lite svårare att sitta ner och spela nu när man har små barn. Men då är det ju perfekt att ha spel man kan spela tillsammans med barnen och därför brukar jag försöka se till att något av barnen får ett spel i julklapp. Barnen har hittat det märkliga spelet, Poohat på reklam på tv och det är tydligen superkul. Så det kommer förmodligen att ligga under vår julgran i år. 
 
Poohat finns att köpa här för 220 kr. 
 
Vilket är ert favorit spel ?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback