Längtar

Hur är det med er, Har ni börjat längtan till julen än? Jag själv längtar enormt mycket, så jag försöker lägga band på mig och inte jula till det för mycket för risken är att det blir för mycket  och det får motsatt effekt för mig. 

Så fort hösten kommer med den lite kyliga luften börjar jag längta och planera julen.


På tal om kalendrar för vuxna så skulle jag inte tacka nej till en lakritskalender. 


Jag försöker ägna min tid till att fixa vinterkläder åt familjen så man har det klart. Någon som har förslag på bra handskar åt en bebis? 

Kommentarer
Postat av: Anette - En fin jul

Nu när det börjar bli mörkt på mornar och kvällar börjar jag längta riktigt mycket till advent med all belysning. Jag tycker att det är så himla mysigt.
Ha en riktigt trevlig helg!

Svar: Det blir ju så fint och mysigt när man får ta fram adventsljusstakarna. Ha en trevlig helg du med
victoriajul.blogg.se

2015-09-18 @ 08:42:14
URL: http://enfinjul.blogg.se
Postat av: misshappineess.blogg.se

Längtar något enormt till julen, men tonar också ned det lite. Tänder ljus, dricker te och äter clementiner till och börja med, sen närmre advent så tillåter jag mig att göra så mycket jag vill :)

Svar: Då är vi lika. Skönt att det är långt kvar så det finns mycket tid att längta på :)
victoriajul.blogg.se

2015-09-18 @ 10:39:42
URL: http://misshappineess.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback