Julspaning

Igår var det regnigt och vi hade tråkigt. Så när barnen slutat skola och förskola drog vi till Dollarstore för lite julspaning. De hade fått upp en massa julsaker och höll på att packa upp mer också. Köpte inget då det inte fanns något som föll mig i smaken men det är roligt att gå runt och titta på julsaker. 
 
En del webbutiker har också börjat med julsaker bla Ellos och Jotex.
Ljusstake Hillevi från Ellos. Jag har länge velat ha en gammal luciakrona som ljusstake men inte fått tag i någon denna var lite lik så jag funderar på om jag ska köpa denna.

Har ni börjat julspana något ?

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men så fin den var! Den måste jag in och titta på! :)

Svar: Ja visst var den.
victoriajul.blogg.se

2015-09-30 @ 12:38:24
URL: http://blogg.loppi.s/elinteg

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback