Julservis

Det är aldrig fel att få julig post i brevlådan. I går låg det ett juligt pressbrev från fyrklövern tillsammans med en liten tomte. 

Fyrklövern lanserar i år servisen Åsas tomtejul vit. Om jag idag skulle ha köpt en julservis skulle denna ligga väldigt bra till kan jag säga. Den är fin, enkel och stilren.  


Servisen går att maskindiska vilket är ett stort plus då man vid jul oftast vill prioritera annat. 


Servisen säljs enbart hos Fyrklövern och de har ett erbjudande just nu där man får 2 tallrikar, 2 assietter och två skålar för 199:- Fortsätter man sedan att samla kommer man att vid sin andra leverans även att få fyra fina glas. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback