Julpyssla

I år börjar vi tidigt med julpysslandet, mest för att det tiden inte räcker till när man närmar sig jul särskilt när jag ska försöka hinna plugga bort det mest innan jul så jag får lite julledigt tillsammans med familjen. 

Igår pysslade jag med barnen eller men äldste sonen gav upp rätt fort så det blev jag och dottern. Vi tog fram rörpärlorna och gjorde lite småsaker som vi tänkte ha på julklapparna.


Att pärla är dotterns favoritpyssel så jag är övertygad om att julklapp som kom från Panduro igår, photo pearls kommer bli väldigt uppskattad. Med photo pearls får man en programvara till datorn så man kan pärla sina foton. 

Vilket är ert favoritpyssel till jul?

Kommentarer
Postat av: KATTIS - Bloggar om julen

Pärla var så kul när man var liten! :)
Jag gillar att pyssla med allt, vare sig det handlar om inredning eller julbaka :)

Svar: Det är faktiskt riktigt kul att pärla som vuxen också :)
victoriajul.blogg.se

2015-10-01 @ 09:22:51
URL: http://www.christmaslady.blogg.se
Postat av: Annie

Jag har inget speciellt favoritpyssel - jag gör det jag känner för för dagen! I år pärlade jag för första gången sedan jag var barn, och det var riktigt roligt! Det är något speciellt tillfredställande med att pärlorna smälter samman och bildar ett mönster...:)

Svar: Jag har inte heller pärlat sedan jag var barn men det är ju riktigt roligt
victoriajul.blogg.se

2015-10-01 @ 13:37:41
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se
Postat av: Liza

Vilket härligt pyssel! Lite terapi och julmys på samma gång!

Svar: Och det är perfekt pyssel med barnen
victoriajul.blogg.se

2015-10-01 @ 15:04:34
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Johanna (Johannas Julblogg)

Photo Pearls lät kul!

Svar: Ja jag tror det kan vara riktigt kul. Tror dottern kommer gilla det väldigt mycket
victoriajul.blogg.se

2015-10-02 @ 19:53:06
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback