Julklappspapper

Jag har som intention varje år att slå in alla julklappar i något slags tema. Jag har aldrig lyckats med detta eftersom jag haft en massa papper hemma och de måste ju användas upp innan jag köper nytt. Efter jul när det är rea brukar jag av någon konstig anledning glömma bort det där med tema och köpa nån rulle och då är jag i samma sits året efter. Men det gör inte så mycket ändå för alla klappar som läggs under granen har ju ändå inte samma tema. 
 
Foto: Panduro 10 meter för 59 kronor. 
 
Inte för att detta skulle passa till något tema jag hade tänkt mig men jag hoppas verkligen hinna få tag i en rulle av detta Frost julklappspapper hos Panduro när det kommer in igen.Eftersom jag som så många andra har ett riktigt litet Frost fan här hemma, och vad gör man inte för sina barn ?. Det fanns även i lila men det känns inte lika juligt som detta. 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har också en Frostfantast hemma, som tur är kan ju nästa allt med Frosttema ses som juligt eftersom det är snöflingor på mycket. Vi köpte ett papper på Toys R Us sist.

Svar: Ja det är ju juligt som tur är. Då ska jag kolla på Toys r us ifall jag inte hinner beställa från panduro
victoriajul.blogg.se

2015-09-14 @ 14:48:07
URL: http://adventstid.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback