Julklapp och dagens tips

 
I helgen är det läge att passa på att beställa julklappar, det finns flera butiker som erbjuder rabatter på hela sortimentent.
 
Panduro 25 % rabatt på hela sortimentet (gäller ej rean) gäller både i butik och på webben. Panduro har sänkt sin fraktkostnad så ligger den på 49 kronor (om man inte handlar för över 600 kr då är det gratis).
 
Jag passade på och beställde Photo Pearls som dottern ska få i julklapp, som jag hade tänkt beställa men jag tänkte vänta tills de fick in julklappspappret med motiv från filmen frost. Nu blev det bra rabatt istället och lite annat julklappspapper och silkespapper som jag ska ha till barnens paketkalender.
 
 
Även Br leksaker  har 25 % rabatt i helgen för alla medlemmar, så det kan vara läge att handla julklappar.
 
Lagerhaus har de i helgen 20 % rabatt på webben.
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback