Årets julkalender

I år är det historieägarna som är årets julkalender. Jag ska erkänna att när jag först hörde det blev jag besviken och tyckte det lät tråkigt men sen tittade jag på Historieätarnas julprogram och kände att det kan nog bli bra ändå. 
Nu finns det en förhandsvisning för de som vill se lite ur den kommande kalendern.
 
 
Vad tror ni om årets kalender ?
 
Idag fyller maken år så vi ska ut och äta idag tänkte vi och sedan ska vi skicka iväg han på träning så de stora barnen får baka en tårta åt honom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mer jul - Lillie

Åh, jag tror det kommer bli den bästa julkalenderna på länge! Jag riktigt läääängtar!

Svar: Ja det blir nog jätte bra. Tyvärr tror jag att mina barn är lite för små för att uppskatta den men jag hoppas jag har fel
victoriajul.blogg.se

2015-09-04 @ 21:02:21
URL: http://merjul.blogg.se
Postat av: Amandas jul

Jag är lite skeptisk men hoppas på det bästa :)

Svar: Jag tror inte att mina barn kommer gilla den men jag hoppas jag har fel
victoriajul.blogg.se

2015-09-06 @ 20:26:00
URL: http://amandasjul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback