Årets Blossa

Idag släppte Blossa smaken på 2015 års glögg och smaken för året är Earl Grey, känns som en konstig kombination i mina öron men den kanske är jätte god. Den ska smaka te och citrus med en söt och frisk smak,  det låter ju inte helt fel ändå. Flaskan var väldigt fin men inte så julig kanske.
 
Priset blir 99 kronor och den har 15% alkoholvolym.
 
De släpper även en annan nyhet, Blossa 1895 med smak av torkad frukt, choklad, kaffe och nötter. Jag tycker den känns roligare än den med the.
 
Priset blir 129 kronor. Alkoholhalten 18%
 
 Vad tror ni om årets glögg?

Kommentarer
Postat av: misshappineess.blogg.se

Jag tycker flaskan är superfin och smaken spännande :)

Svar: Hoppas denna god
victoriajul.blogg.se

2015-09-10 @ 17:12:57
URL: http://misshappineess.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback