Pysseltokig

Inför denna julen har jag helt snöat in mig på pyssel. Visst har jag varje år haft tanken på att göra en massa pyssel men jag har sällan hunnit med allt jag velat göra. I år har jag däremot börjat i tid och därmed hunnit göra de få sakerna jag hade hoppats hinna med (3 tomteluvor och en paketkalender) innan jul. Så nu letar jag ständigt efter nya idéer till julpyssel och är ofta inne och tittar på pysseltillbehör på t.ex Panduro och Skapa mer. 


I går blev det trolldeg med barnen, blir nog en omgång till med trolldeg idag när de kommer hem. 

Har ni tips på något bra julpyssel man kan göra med barnen ?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback