Julshopping och födelsedagar

I helgen har vi hunnit med att fira två födelsedagar, i lördags firade vi min systerson på tre års dagen och igår firade vi min morfar. Sen när vi kom hem igår kom barnens kompisar och hälsade på ett tag så bloggen har inte hunnits med.
I går blev det en lite beställning från Jotex också, jag fick 30 % rabatt på hela ordern och jag hittade en så snygg gardin och kuddfodral som jag ville ha så det fick bli en beställning. Servetterna fick hänga med bara för att man inte får handla för mindre än 200 kronor.

Kommentarer
Postat av: Liza

Vilka söta gardiner du fyndade! :D

Svar: Det tycker jag med. Dom kommer passa bra hos mig tror jag
victoriajul.blogg.se

2015-10-20 @ 21:43:50
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback