Julklappspappret med stort J

I går fick jag hem mitt paket från Panduro med det finaste julklappspappret man kan ha på sina klappar om ni frågar min dotter, nämligen ett Frostpapper. Måste erkänna att jag tycker det var helt okej jag med, i alla fall på julklappar till barnen, för både renar och snögubbar är ju juligt. Blev ett papper med Nalle Puh också då sonen ville ha det på sina klappar. 


Ett tips om ni ska beställa från Panduro är att betala direkt med kort. Har beställt två gånger nu när de har långa leveranstider och jag har fått mina varor efter några dagar. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, vad gulligt att de själva får bestämma vilka julklappspapper de vill ha på sina egna julklappar:)) Frost-pappret var fint, men kanske inget för mig..men jag är ju några år äldre än din dotter också..:))

Svar: Inget för mig heller men vad gör man inte för barnen. Men jag tycker det var fint för att vara ett julklappspapper för barn
victoriajul.blogg.se

2015-10-16 @ 10:00:05
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se
Postat av: Johannas julblogg

Förstår att barnen gillar dem!

Svar: Ja helst dottern som är helt tokig i frost
victoriajul.blogg.se

2015-10-17 @ 06:53:36

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback