Juligt

Nu börjar det komma mer och mer julsaker i butikerna. Idag när vi var och handlade köpte jag med mig två små flaskor julmust. Jag brukar inte dricka julmust så här tidigt så jag hade tänkt spara dessa men får se hur länge jag lyckas med det. 

Jag brukar gilla lagrad julmust så jag hoppas dessa är goda. Flaskorna var i alla fall väldigt fina. 


Idag kom det hem några roliga paket med bud. Det ena kommer att vara en vinst i en tävling så är ni taggade på tävling tycker jag att ni ska kika in här lite längre fram. 

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej, jag har skapat en julgrupp på FB! Alltså inte en sådan med hyacinter, utan en grupp att diskutera julen i, få tips, dela med sig tips, ställa frågor osv. Mest för att jag är så sugen på att prata om jul mest hela tiden;) Det vore kul om du och dina läsare ville vara med! Gruppen heter "Julstämning & Bjällerklang" och är nystartat. Tipsa gärna andra. Juliga hälsningar, Annette.

Svar: Vad kul ska kolla på den
victoriajul.blogg.se

2015-10-31 @ 21:47:39
Postat av: Lisas Vinterland

Så goda, men speciellt romfatslagrad tycker jag :) Den växer med tiden.

Svar: Vad olika man tycker. Jag gillade inte alls den romfatslagrade. Kul att du gillade de
victoriajul.blogg.se

2015-11-01 @ 11:46:21
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback