Adventskalendrar

Jag är väldigt förtjust i adventskalendrar till barnen, kanske lite väl förtjust vilket ofta leder till att barnen har alldeles för många kalendrar men jag försöker att inte köpa för många. Men nu förtiden finns det ju så många roliga kalendrar att köpa till barnen. Fler och fler företag börjar med adventskalendrar vilket gör att det idag finns ett väldigt stort utbud.
 

Brio tåg kalender 329:- hos Lekmer
 
Bamse förknippar jag mycket med adventskalendrar eftersom jag alltid brukade ha den när jag var liten, men då var det den vanliga med bilder bakom. Ifjol köpte sonen en Bamse adventskalender men den innehöll bara nån nyckelring och småfigurer, denna innehåller 24 st miniböcker. Kostar 149 :- på Babyland
 
Eller varför inte en play-doh kalender. Finns hos Lekmer för 219 :-

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback