Vinnare

Nu är det dags att presentera vinnarna av stjärnan och ljusstaken från Star Trading. Svaret på frågan var 1985.
 
 
Vinnaren av Ljusstaken Vira blev:
 
Olle P
Med motiveringen: Jag skulle bli glad om jag vann ljusstaken då min katt rev ner min ljusstake ifjol så den gick sönder.
 
Vinnaren av stjärnan Lysekil blev:
Pia
Med motiveringen: Jag skulle vilja vinna stjärnan Lysekil och ge till min mamma som precis fått veta att hon fått cancer.
 
Ett stort grattis till er båda, maila mig era adresser samt mobilnummer till [email protected]
 
Till veckan dyker det upp en ny tävlingen igen för er som vill tävla igen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback