Tomte babuskha

Jag är ute efter en tomtebabuskha åt minstingen, de äldre barnen har varsin så det blir lite orättvist om inte han också får en. 
Att de andra har varsin är lite en slump för den första hittade jag på nån sida för ett tag sedan och den andra hittade jag på en liten lokal inredningsbutik till halva priset. 
Problemet är att det inte är det lättaste att hitta tomte babushkor, har hittat en på en butik på nätet men jag skulle gärna velat ha en annan. 
Fann en på ebay men priset på 390kr var lite väl dyrt tycker jag, men då var alla dockorna olika vilket var lite roligt. 



Eller så struntar jag i tomtarna och köper jag babushkor i form av en julkrubba av Ingela P Arrhenius istället. De kostar runt 230 kronor. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

Kolla in här :)
http://lekreturen.se/search?query=Matrioska

Svar: Tack så mycket för tipset. Har beställt den nu
victoriajul.blogg.se

2015-11-13 @ 10:32:01

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback